Cum să captezi atenția vizitatorilor în mai puțin de 5 secunde atunci când intră pe site-ul tău

Cum să captezi atenția vizitatorilor

Distribuie articolul

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Dacă ai citit vreodată un ziar, cel mai probabil ai observat că pe prima pagină a lui, în partea de sus, este scoasă întotdeauna în evidență noutatea principala a zilei sau a saptamanii printr-un titlu mare și o poza atrăgătoare care te face să îți dorești să citești știrea completă.

Pornind de la aceasta idee, Donald Miller, un cunoscut autor și marketer din SUA, a creat un concept adaptat pentru lumea marketingului, valabil pentru oricine deține un site web. 

Ai auzit de conceptul ,,Above the fold’’?

Above the fold este primul screen pe care îl vezi atunci când intri pe o pagina web, fără să dai scroll și ceea ce determina dacă o persoana rămane pe site sau nu.

O regula de copywriting spune ca ai 5 secunde la dispoziție ca să convingi un vizitator al site-ului să continue să navigheze pe pagina ta web, sau pe site-ul tău.

În acest interval scurt de timp un utilizator are nevoie sa inteleaga ce ai mai exact să îi oferi.

Dacă în acest scurt interval de timp nu înțelege ce va găsi pe site-ul tău, cel mai probabil va ieși și va uita de el.

De aceea, dacă ai un site, e foarte important ca orice vizitator să primească răspuns la următoarele 3 întrebări, încă din primul screen.

1. Ce ai aici pentru mine? (ce este produsul)

De exemplu: Servicii de copywriting pentru funneluri și lansari.

2. Cum îmi poate îmbunătăți viața? (care este promisiunea)

De exemplu: Transformă-ți vizitatorii pe site în clienți prin texte persuasive și strategii de funnel personalizate.

3. Ce trebuie să fac pentru a primi soluția? (Pași)

De exemplu: Click pe buton sa te înscrii la o sedinta de consultanta gratuita.

Provocarea mea pentru tine

Eu folosesc întotdeauna această regulă pentru site-urile pe care le gândesc și le scriu, iar acum te provoc să verifici dacă site-ul tău oferă răspuns la aceste 3 întrebări.

Așadar, te invit să accesezi pagina principală a site-ului tău, și să verifici dacă:

  • Conține un titlu clar care exprimă serviciul sau produsul principal pe care îl oferi;
  • Conține un subtitlu care să descrie cum ajuta produsul sau serviciul tău la rezolvarea unei probleme specifice;
  • Conține un buton prin care inviti oamenii sa facă primul pas.

Dacă primul screen nu respecta aceste reguli, te invit sa il refaci și să-mi lași un mesaj în comentarii cu textul pentru Above the Fold modificat, și te ajut să obții o formă finală a lui care să transforme vizitatorii în potențiali clienți.