From Zero to Hero | 19 – 22 aprilie
Program GRATUIT de 4 zile în care înveți cum să afli care sunt nevoile reale ale publicului tău țintă și cum să construiești produsul sau serviciul ca să răspundă cât mai bine acestor nevoi.
În ultimul an au fost create o mulțime de cursuri sau servicii, fiecare autor sau expert încercând să își vândă cunoștințele și să obțină clienți.
Cu toate acestea, mulți dintre ei nu obțin rezultatele pe care și le doresc. Mulți autori ajung să creeze un curs pe care nu îl cumpără nimeni, iar mulți experți încă își caută disperați clienți, chiar dacă în această perioadă experții (buni) sunt la cea mai mare căutare.
Dacă și tu ai trecut prin una dintre situațiile de mai sus, trebuie să știi că motivul pentru care nimeni nu îți cumpără cursul sau nu apelează la serviciile tale este unul foarte simplu.
NU construiești casa de la temelie.
Majoritatea experților sau autorilor creează mai întâi ideea de serviciu sau produs și abia apoi caută potențiali clienți. Adică încearcă să construiască începând de la acoperiș.
Și dacă construiești o casă în acest mod, 100% ajunge să se prăbușească.
Ceea ce ai nevoie să faci în schimb, este să determini o problemă sau o necesitate care există pe piață și mai apoi să pregătești și să lansezi soluția.
Acesta este modul corect de a poziționa un serviciu sau de a construi un produs care să genereze un flux constant de clienți. Dacă faci invers, cel mai probabil vei eșua sau vei ajunge ca din nevoia de a vinde să nu îți apreciezi la adevărata valoare serviciile sau produsele pe care le oferi.
Iar dacă îți dorești să construiești pas cu pas casa de la temelie, te invit să te înscrii în Programul Gratuit ,,Validate’’, care va avea loc în perioada 19-22 aprilie, pe durata căruia vei afla cum să îți validezi ideea de produs sau serviciu și să o faci să vândă.
Cine sunt clienții tăi
Fiecare produs are un anumit tipar de client interesat să îl cumpere. În prima zi din Program vom determina cine sunt clienții tăi, unde să îi găsești și cum să îi abordezi.
Care sunt nevoile lor
După ce am determinat cine sunt clienții, e timpul să determini care sunt nevoile lor. Vei afla unde să îi găsești, cum să îi abordezi și cum să afli care sunt problemele cu care se confruntă.
Soluția ta și poziționarea ei
După ce ai aflat cine sunt clienții și care sunt nevoile și problemele lor, e timpul să vii cu o soluție. Vei învăța cum să construiești structura unui curs sau să poziționezi un serviciu în baza nevoilor clienților tăi.
Tot în această zi, vei afla o tehnică simplă ca să prezinți beneficiile produsului sau serviciului tău pe înțelesul clienților tăi.
Planul de lansare al serviciului sau cursului tău.
În ultima zi aflăm cel mai eficient mod de a lansa un produs sau un serviciu, după o strategie din 12 pași pe care o folosim în fiecare dintre lansările noastre.
Vei afla cum poți face și tu vânzări de până la 10k cu un buget de câteva sute de euro investit în reclame, ca să ai un flux constant de clienți care apelează la serviciile tale și astfel să îți vei putea ridica prețurile la serviciile tale.
Dacă ai un curs care nu se vinde, vei afla cum să îl restructurezi și să îl repoziționezi, astfel încât oamenii să devină interesați de el. Dacă vrei să lansezi un curs nou vei învăța cum să construiești corect temelia lui.
Dacă ești bun în ceea ce faci și vrei să ai un număr constant de clienți care să îți plătească atât cât meriți, vei afla cum să îți construiești temelia unui serviciu cu adevărat valoros și cum să ajungi mai ușor la clienții tăi și cum să comunici cu ei ca să te recomande mai departe.
Dacă ai o agenție de marketing, vei afla cum să determini care dintre serviciile pe care le oferi este cel mai potrivit pentru nevoile clienților tăi și cum să ajungi la cât mai mulți potențiali clienți cu ajutorul lui.
Numele meu este Ion Cataragă, sunt specializat în copywriting și strategie, iar după ce am creat textele și strategia pentru 42 funneluri și lansări prin intermediul Magic Copywriting Studio, am observat o problemă în piață.
Majoritatea antreprenorilor care apelau la serviciile noastre, veneau cu o idee de serviciu sau produs nevalidată de către clienți.
În unele cazuri am reușit să restructurăm împreună produsul și să îl repoziționăm astfel încât să devină un produs valoros pentru client, dar în alte cazuri lucrurile nu au fost la fel de simple.
Am întrebat oamenii care mă urmăresc cum își construiesc ei serviciile sau produsele, iar majoritatea lor mi-au confirmat ceea ce deja văzusem cu ochii mei: își construiesc produsele în baza unei idei proprii fără să țină cont de nevoile sau problemele clienților.
Prin acest program, îmi propun să prezint modul corect de a construi și valida un produs sau serviciu înainte să îl lansezi.
Te invit într-un training de 4 zile, unde vei afla și tu cum să ,,construiești casa de la temelie’’ și să nu mai duci lipsă de clienți.