Ultima ediție pentru publicul larg
Program dedicat autorilor sau experților care își propun să lanseze un produs bazat pe expertiza lor, să-și relanseze un curs pe care îl au deja sau să creeze propriul funnel automatizat pentru lead-uri
Click pe buton să completezi formularul de participare
Programezi o sesiune de calificare pe durata căreia stabilim dacă îndeplinești toate criteriile pentru fi ales în calitate de participant
După ce primești confirmarea, te vei alătura altor colegi autori sau experți cu care vei forma o echipă în următoarele 8+1 săptămâni
Participi activ la fiecare sesiune LIVE și dedici timp ca să creezi materialele pentru lansarea Programului tău
Înveți cum să lansezi cursul tău până de Paște prin intermediul unei formule de lansare pe care o vei putea replica de fiecare dată când ai nevoie
Să ai un curs sau un produs cu adevărat valoros bazat pe cunoștințele tale nu este suficient dacă nu îl faci cunoscut publicului și nu te diferențiezi de toată gălăgia care există pe piață sub formă de reclame, webinarii, emailuri sau produse de la autori și experți despre care auzi pentru prima dată.
Iar ca să reușești, ai nevoie de o formulă de lansare clară și de cuvinte care să ajungă la inimile clienților. Cuvinte care nu transmit o impresie greșită despre cine ești ca brand și care nu afectează cei doi piloni ai afacerii tale: clienții tăi și credibilitatea ta.
Soluția: învață să creezi texte care să determine publicul tău țintă să își dorească să se înscrie la cursul tău. În caz contrar, va fi dificil și costisitor să îi câștigi încrederea.
S-ar putea să fie greu să accepți, dar mai puțin contează expertiza pe care o ai sau valoarea cursului tău, dacă nu știi să transmiți prin cuvinte acest lucru și nu ai o formulă prin care să ajungi la un număr cât mai mare de oameni, care să îți devină clienți.
Înveți să scrii texte convingătoare care atrag și creezi strategia pentru un funnel personalizat pentru următoarea lansare a serviciilor sau produselor tale.
Deprinzi abilitatea de a crea texte persuasive prin care să generezi încredere în brand, câștigi mai ușor credibilitate și reușești să generezi mai multe conversii. Ca să reușești o lansare de succes trebuie să știi că există elemente care nu pot fi neglijate. Este esențial să nu sari peste ele și să ții cont de fiecare ingredient din strategia de lansare.
,,Laboratorul de Lansări’’ reprezintă o experiență de 8+1 săptămâni pe durata căreia vei învăța cum să combini corect elementele de copywriting și strategie ca să realizezi o lansare până de Paște.
În plus, vei afla cum să urmezi o formulă de lansare care a adus venituri de zeci de mii de euro pentru participanții edițiilor anterioare, cu bugete minime investite în reclame.
Odată ce ieși din ,,Laborator’’ vei avea o structură clară a etapelor unei lansări și vei putea crea singur funnelul de lansare pentru cursul tău fără să te mai pierzi în idei.
În plus, vei ști să creezi în sfârșit mesaje care să îi intre la suflet avatarului tău și să îl convingă să cumpere de la tine fără să îi dai impresia că vrei să îl manipulezi.
Programul îți va confirma ceea ce deja bănuiai: că ai nevoie să știi cum să amesteci corect toate ingredientele unei lansări pentru a putea aduna sute de înscriși la cursul tău.
Pe durata cărora primești informația teoretică și exemple ca să înțelegi mai bine fiecare concept.
care te ajută să te pui în papucii clientului tău și să scrii texte autentice orientate spre nevoile lui.
...pe durata cărora să poți pune întrebări și să înveți din experiența altor participanți.
alături de care vei simți că nu ești singur în această călătorie, mai ales dacă ești la prima lansare.
pentru fiecare etapă dintr-un funnel astfel încât să nu te mai pierzi niciodată în idei.
astfel încât să transmiți mesajul într-un mod cât mai eficient.
astfel încât să nu mai fii nevoit să angajezi pe altcineva.
pentru participanții din edițiile anterioare, sau în lucrul cu clienții mei, din care să te inspiri.
Te simți blocat de fiecare dată când e nevoie să scrii un text? Atunci trebuie să știi că înainte de a scrie un text există alte două etape foarte importante, despre care vom vorbi în modulul de inițiere. Pentru că înainte de a face orice fel de experiment ai nevoie să cunoști bine ingredientele pe care urmează să le amesteci.
De asemenea, dacă încă nu ai construită o poveste a ta sau a brandului tău, în acest modul vei afla care sunt cele 3 întrebări principale la care e nevoie să răspunzi ca să construiești o poveste de impact.
Și nu în ultimul rând, tot în acest Modul, vei învăța care sunt armele de influență de care ai nevoie ca să convingi mai ușor, cum să le recunoști și cum să le aplici în comunicarea în mediul online.
Vrei să știi cum să generezi un flux constant de clienți cu ajutorul unui funnel sau a unei lansări? Ai mai lansat produse, dar nu ai obținut rezultatele pe care le dorești?
Cel mai probabil acest lucru s-a întâmplat din cauză că nu ai avut o formulă clară de lansare și te-ai concentrat mai mult pe construirea produsului și nu ai știut cum să amesteci corect toate ingredientele ca să ajungi la inima cursanților tăi.
În acest modul, vei descoperi o formulă din 12 pași ca să transformi potențialii clienți în clienții tăi și vom alege împreună funnelul potrivit pentru lansarea produselor sau serviciilor tale.
Nu uita că scopul Programului de Mentorat este ca până pe 31 decembrie să realizezi un funnel sau o lansare, de aceea acest modul este unul dintre cele mai importante.
O pagină de vânzare reprezintă unul dintre cel mai importante elemente din formula de lansare și cel mai important mod de a transmite valoarea serviciului sau produsului tău și de a determina un potențial client să se înscrie în experiențele pe care le organizezi.
Iar ca să reușești acest lucru ai nevoie să captezi atenția unui potențial client, să oferi informațiile esențiale despre produs și să persuadezi. Totul în același timp.
În acest Modul vei afla care sunt secretele unei pagini de vânzare care transformă vizitatorii în clienți și care este structura din 6 pași pe care o folosim în lucrul cu clienții – o structură care te va ajuta să creezi și tu pagini de vânzare pentru fiecare produs pe care îl ai.
Important: Pentru că este un modul complex, vei avea la dispoziție 2 săptămâni pentru a pregăti toate paginile de vânzare.
În 2021 e aproape imposibil să realizezi o lansare fără să investești buget în reclame, iar asta înseamnă că ai nevoie ca fiecare Ron să fie cheltuit eficient.
În această etapă, copywritingul poate fi cel mai important element din formulă, iar ca să faci ca oamenii care văd anunțurile tale să ajungă pe pagina web, ai nevoie să scrii texte persuasive atât pe poză și în descrierea reclamei, cât și pe butoane.
Nu îți face griji dacă nu ai făcut niciodată acest lucru, pentru că în acest modul vei primi structuri clare pentru textul din poză, descriere sau butoane și vei ști să faci diferența dintre o reclamă reușită și una mai puțin reușită.
Indiferent ce spun alții, email marketing-ul este ingredientul principal dacă vrei să generezi încredere în rândul potențialilor tăi clienți, iar ca să faci din email marketing un aliat, ai nevoie să realizezi două obiective: să creezi subiecte de email convingătoare și să creezi texte pentru email care să îi direcționeze pe oameni către o singură acțiune – click-ul pe pagina ta web.
Cu siguranță ai multe de spus despre brandul sau despre produsul tău, de aceea ar fi păcat ca emailurile pe care le trimiți pe parcursul unei lansări să nu fie deschise și citite, deoarece nu ai scris titluri și texte suficient de convingătoare.
În acest modul vei primi tot ce ai nevoie ca să scrii o secvență din 10 emailuri care să transforme abonații în clienți, iar apoi să devină clienți fideli prin intermediul newsletterului pe care îl trimiți constant.
În acest modul vei descoperi cum să structurezi fiecare pagină a site-ului tău web și să scrii texte delicioase care să convertească.
Vei afla cum ar trebui să arate o pagină Home, ce să adaugi pe pagina ,,About Us’’, sau cum să obții doar clienți calificați prin intermediul paginii de contact.
Tot aici, vei afla o structură convertibilă pentru pagina produselor sau a serviciilor, care transformă traficul de pe site în abonați sau în potențiali clienți care să te apeleze pentru consultanță.
Sărbătorim încheierea acestei experiențe cu un modul despre microcopywriting – un domeniu al copywriting-ului despre care se cunoaște mai puțin dar care e la fel de important.
Cred cu tărie că orice autor sau expert poate transforma lansările obișnuite ale cursului său în lansări extraordinare dacă urmeză pașii unei formule de lansare validate.
După ce timp de 2 ani am oferit exclusiv servicii de copywriting pentru autori sau antreprenori, am hotărât să creez acest Program de Mentorat pentru autorii care vor să își construiască o voce autentică a brandului lor și să ajungă mai ușor la inimile cursanților săi.
Pe durata celor 8+1 săptămâni petrecute în ,,Laboratorul de Lansări’’ îți explic nu doar tehnicile de copywriting și strategia, dar și mindsetul din spatele unei lansări, ca să realizezi oricând o lansare fără implicarea mea, la fel cum o fac acum participanții din edițiile anterioare.
În plus, în această perioadă vei afla metoda de lansare dezvoltată în ultimii 2 ani la Magic Copywriting care a generat peste 2.5 milion RON din vânzări în ultimele 18 luni și te voi ajuta să o implementezi și pentru a-ți lansa cursul în toamnă.
Am creat textele și strategia pentru autori precum
Și-a ajutat un client să genereze 10000 de euro dintr-o singură campanie prin textele pentru pagini, email-uri, scripturi video sau reclame pe care le-a scris. Asta la fix un an distanță din momentul în care a decis să devină copywriter. Iar pe durata programului a atras un client care i-a plătit peste 500 de euro.
Și-a crescut cu 30% încasările și a generat 600 de euro încasări de la o singură clientă chiar pe durata cursului, iar la 3 luni distanță are încasări totale de 3000 de euro/lună. Și poate cel mai important, a trecut la etapa în care a adăugat comision pentru rezultat.
Și-a făcut curaj sa iasă în față și să spună ceea ce face, cu mândrie și încredere. Dincolo de asta, a scris deja pentru primii clienți și a generat peste 1000 de euro încasări/lună din copywriting, la 6 luni distanță. Acum are mult mai multă încredere în ea și gestionează cu succes două proiecte în paralel.
A atras atenția asupra profilului său și a vorbit cu mai mulți potențiali clienți decât în trecut. (cam triplu ca și măsură). În consecință a reușit să atragă un client care să îi plătească 10000 de lei, în urma unei postări scrise pe durata cursului. La 6 luni distanță și-a crescut numărul de vânzări cu 45% și a crescut în vizibilitate cu 75%.
A câștigat primii bani din audit de site-uri și a ajutat 3 antreprenoare să scrie super texte. A înțeles cum să facă research,- asta fiind a doua cea mai tare chestie cu care pleacă din curs. În plus, deși e coach și nu se poziționează pe zona copy/audit, a avut deja clienți pentru serviciile sale aplicând informațiile din curs care i-au plătit peste 3000 de lei.
În a doua ediție a Programului de Mentorat, Cristina Oțel și-a relansat cursul ,,Life Design’’ și a obținut 30 de înscriși (aproximativ 6k euro) cu doar 300 de euro investiți în reclame.
În a doua ediție a Programului de Mentorat, Ema Barbă a lansat noul ei Curs ,,Mai aproape de liniște’’ și a obținut 90 de înscriși (aprox. 9k euro) cu doar 600 euro investiți în reclame. Acum Ema realizează a două lansare și a reușit să obțină un cost per lead de sub 1 leu, în baza structurilor și metodei prezentate în Mentorat.
Ștefan a participat în ediția a III-a a Programului de Mentorat, iar pe durata acestei ediții a reușit să lanseze un funnel automatizat pentru vânzarea cursului său ,,Opțiuni de Preț’’.
Deși a obținut 54 de vânzări a produsului Tripwire, vânzarea cursului prin intermediul acestui funnel nu a adus rezultatele așteptate, dar Ștefan nu s-a oprit aici, iar în iulie 2021 a lansat un Workshop pentru designeri la care a reușit să adune peste 100 de participanți.
Dacă urmărești testimonialele de mai jos, vei observa un lucru comun: fiecare dintre ei au apreciat faptul că pe tot parcursul Programului de Mentorat au avut parte de îndrumare și ghidare personalizată pe partea de copywriting și strategie.
Suportul oferit chiar contează, de aceea vei avea permanent alături un mentor care nu doar că îți va oferi feedback pe text și strategie, dar te va ajuta să coordonezi lansarea sau funnelul pe care urmează să îl creezi.
Știm că fără suport și îndrumare în timp real, cel mai probabil vei trece de la un modul la altul fără să pui în practică informațiile primite sau fără să înțelegi esența lui. Îți vei spune: voi avea mai mult timp mâine sau în weekend și niciodată nu vei mai reveni la acel modul.
Din acest motiv, Programul de Mentorat este gândit pentru un număr limitat de doar 6 persoane, astfel încât să ne asigurăm că fiecare primește suport și feedback personalizat pentru materialele pe care le creează.
Știm că uneori este dificil să te ocupi și de afacere și de clienți, să ai viață personală, dar să te mai și instruiești în același timp, motiv pentru care, sesiunile din Programul de Mentorat se vor desfășura exclusiv LIVE.
Pe parcursul celor 8+1 săptămâni ne vom întâlni LIVE de 16 ori, astfel încât să ai ocazia să primești răspuns în direct la orice întrebare la care ai nevoie de un răspuns.
Participanții edițiilor anterioare au îndrăgit mult acest format, pentru că și-au asumat ca 2 zile pe săptămână să dedice aproximativ 2 ore pentru a afla cum să genereze un flux constant de clienți pentru afacerea lor.
Iar acest lucru a presupus ca fiecare dintre ei să înțeleagă cum să creeze materialele și strategia pentru un funnel sau o lansare care să genereze clienți. Dacă materialele ar fi fost înregistrate, cel mai probabil mulți dintre ei nu reușeau să parcurgă fiecare modul și să țină pasul cu ceilalți participanți.
Un mentor este persoana care ghidează și îndrumă alți oameni să treacă printr-o experiență prin care el a trecut deja de nenumărate ori. Astfel, încă din prima zi, vei avea alături o persoană care îți va răspunde la întrebări și te va îndruma să faci fiecare pas corect.
Vei putea oricând să pui întrebări, să monitorizezi rezultatele sau să primești feedback pe text, prin intermediul unui chat unde vei fi permanent în legătură cu mentorul tău.
Vei avea sentimentul de „împreună” și vei simți că nu ești singur în această provocare, mai ales dacă ești la prima ta lansare.
În plus, pe lângă faptul că vei parcurge această călătorie alături de un grup de oameni cu obiective asemănătoare, din lansările cărora vei putea și tu să înveți, vei avea acces la comunitatea tuturor participanților în Mentorat, iar acolo vei putea să faci networking sau chiar parteneriate cu participanții edițiilor anterioare care deja au trecut prin etapele prin care treci și tu acum.
Insight-urile pe care participanții le-au avut pe durata sesiunilor de Q&A au produs numeroase transformări în modul în care vedeau promovarea serviciilor sau produselor lor.
Astfel, cineva a reușit să își poziționeze mai bine produsul, altcineva a schimbat la 180 de grade strategia de lansare, iar altcineva și-a restructurat produsul, astfel încât să îndeplinească promisiunea făcută.
Într-un proces de lansare, claritatea are un rol important, de aceea pe durata acestor sesiuni de Q&A, fiecare participant are ocazia să învețe lecții prețioase inclusiv din experiența celorlalți participanți. Indiferent de tipul de funnel sau de lansare, vei primi răspunsuri specifice pentru întrebări specifice.
Sesiune de 1 la 1 cu Mentorul tău, Ion Cataragă - în valoare de 100 euro, pe care o poți folosi oricând pe durata programului de mentorat ca să clarifici anumite aspecte legate de lansarea ta.
Întâlnire GRATUITĂ de follow-up în luna mai pe durata căreia vom analiza toți indicatorii lansării = în valoare de 75 euro. În plus, vei primi un document de suport care te va ajuta să analizezi indicatorii pentru următoarele lansări.
3 workshopuri LIVE despre cum să Gândești structura cursului(Cristina Oțel), cum să gândești campania de reclame(Iulia Greab) și cum să creezi o pagină de vânzare din punct de vedere tehnic, cu Andrei Panait.
Valoarea totală a Programului de Mentorat și a bonusurilor din Program depășește 2280 de euro, totuși dacă te înscrii până la data de 21 iunie, vei plăti doar 950 de euro pentru participarea ta.
Pe durata Programului vei primi feedback și soluții în timp real pentru lansarea sau funnelul pe care îl pregătești, de aceea formatul Programului de Mentorat permite participarea a doar 6 participanți.
Iar ca să fii sigur că acest Program ți se potrivește, te invit să te înscrii la o sesiune de 30 de minute cu mine, timp în care vom decide împreună dacă Programul e soluția de care ai nevoie.
În zadar ai un curs în care ai pus toată expertiza și energia ta, dacă nu știi cum să convingi oamenii să participe, sau nu știi cum să îl poziționezi diferit pe piață. Ca să determini oamenii să dea click pe reclame, să se transforme în abonați, apoi să devină clienți și ulterior clienți fideli, ai nevoie să știi să aplici principii și structuri de copywriting care deja au dovedit că funcționează. În plus, vei învăța cum să transmiți prin cuvinte adevărata esență a brandului sau a produsului tău, fără să îi faci pe oameni să simtă că îi manipulezi.
Dacă îți dorești să lucrezi cu mai puțini clienți, care să îți plătească mai mult, atunci cel mai probabil știi cât de important este să ai o prezență online și un branding personal. Cu ajutorul strategiei și a structurilor de text pe care le vei primi în programul de mentorat vei ști să te poziționezi corect pe piață și să generezi un flux constant de clienți calificați care să aprecieze valoarea serviciilor tale. Până la urmă, 100% ești de acord cu mine că e mai bine să ai doi clienți care să îți plătească 2000 de euro lunar, decât 10 clienți care să îți plătească 200 de euro. În plus, informațiile din Program te vor ajuta să lansezi un produs bazat pe cunoștințele și expertiza ta cu ajutorul căruia să obții o sursă în plus de venit.
E timpul să preiei controlul promovării afacerii tale, să știi exact care sunt pașii unei strategii eficiente de funnel și să poți face diferența dintre un text bine făcut și un text care nu convertește. Dacă vrei ca afacerea să funcționeze fără tine, trebuie să știi în primul rând ce să ceri de la un copywriter sau de la un strateg. Iar dacă vrei să știi ce să ceri, ai nevoie mai întâi să înveți tu cum să faci lucrurile corect. Pe durata Programului de Mentorat vei înțelege exact cum funcționează un funnel, și vei putea crea textele și strategia pentru unul care să îți aducă un flux constant de clienți.
Vei învăța cum să înlocuiești clieșeele cu texte autentice, dar care în același timp și convertesc. Vei ști cum să traduci clișee precum ,,Cumpără acum’’, ,,Cel mai bun produs’’, ,,Produsul perfect’’ și să creezi o voce autentică a brandului tău, astfel încât publicul tău să nu simtă în niciun moment presiunea de a cumpăra.
Faptul că nu ai rezultatele pe care le dorești vine la pachet cu o doză mare de neîncredere atunci când urmează să faci o lansare. Neîncredere în forțele proprii, neîncredere în produsul sau serviciul pe care îl ai, neîncredere în platforma de promovare. Adevărul este că nu ai rezultate pentru că nu ai o metodă care să transforme potențialii clienți în clienții tăi, iar odată ce îți arăt cum funcționează metoda mea, care a generat deja 120k euro vânzări în ultimele 3 luni, vei ști care sunt pașii exacți pe care îi ai de făcut ca să ai rezultate și mai multă încredere în tine sau în produs.
După ce parcurgi Programul nu vei mai avea nicio scuză să spui că nu știi ce texte să scrii pentru email-uri, pagini de vânzare sau reclame care fac parte din lansare. Vei primi structuri clare pentru fiecare material pe care să le adaptezi în funcție de brandul tău și vei economisi timp prețios din crearea materialelor pentru lansare.
Poate te întrebi în aceste momente de ce ai avea nevoie să știi să faci și copywriting, când interesul tău ar fi mai degrabă să îți eliberezi agenda, în loc să îți ocupi timpul învățând o nouă abilitate. Adevărul este că tu ești cel mai bun copywriter pentru afacerea ta, iar în momentul în care știi cum să scrii texte care conving și generează conversii, vei ști și ce să ceri de la un copywriter și astfel câștigi mai mult timp liber (știind că tu știi și poți controla procesul).
Înainte de a participa în Programul de Mentorat ”Laboratorul de Lansări”, vreau să fiu sigur că ceea ce vom face pe durata celor 8+1 săptămâni se potrivește tipului tău de afacere, astfel încât la sfârșitul Programului să ai materialele pentru funnel scrise, sau să realizezi o lansare în timp real.
După ce discutăm pe Zoom sau la telefon vei primi o factură sau o pagină de checkout unde să realizezi plata și să confirmi locul tău în Program.
Programul ,,Laboratorul de Lansări’’ este un Program în care eu și echipa mea ne asumăm să lucrăm cu fiecare participant în parte, de aceea numărul de locuri este foarte limitat. Vei primi feedback pe texte în timp real și răspunsuri la absolut toate întrebările tale, astfel încât să nu mai ai nici un motiv să nu lansezi funnelul sau cursul tău.
Ca să ai succes e nevoie de cel puțin 60% efort din partea ta. Îți voi oferi toate instrumentele, suportul sau cunoștințele mele, totuși e nevoie de implicarea ta ca să obții rezultate.
Programul se desfășoară în format LIVE pe Zoom. Ne vedem în fiecare zi de Marți și Joi la ora 15.00 (oră care poate fi modificată dacă majoritatea celor înscriși o cere). E nevoie să participi LIVE la fiecare sesiune, totuși dacă nu poți fi prezent la toate întâlnirile, vei avea acces la înregistrări.
Pentru sesiunile LIVE e recomandat să dedici 2.5-3 ore. Iar pentru a lucra la materiale, după fiecare sesiune, ai nevoie de un minim de 6-8 ore / săptămână. În total e recomandat să aloci în fiecare săptămână în jur de 12-14 ore din timpul tău.
Da, ai opțiunea de a plăti și în două rate egale a câte 475 de euro: una la începutul Programului și alta până la sfârșitul lui.
În primul rând, pe durata sesiunii de Zoom voi avea grijă să confirm 100% că e un Program potrivit pentru tine, totuși dacă realizezi că nu poți ține pasul cu Programul, vom găsi împreună cea mai bună soluție.
Înregistrările și structurile de copywriting îți vor rămâne pentru totdeauna, astfel încât să le poți folosi de fiecare dată când ai nevoie să creezi materiale pentru tine sau pentru clienții tăi.