În ultimii 2 ani am ajutat peste 100 de experți, autori, coachi sau copywriteri să trăiască din scris pe bune folosind magia copywriting-ului

Program de Mentorat în Copywriting cu Ion Cataragă

COPYPRENOR

Ediția a II-a. 24 septembrie – 26 noiembrie

În sfârșit Un Program de Mentorat care îți oferă CLARITATE în ceea ce privește cum să îți promovezi serviciile sau produsele cu naturalețe prin text și să generezi clienți fără să fii considerat ”disperat” să vinzi!

Pe durata celor 9 săptămâni vei învăța atât COPYWRITING(tehnici prin care să convingi prin text un potențial client să cumpere) cât și ANTREPRENORIAT (cum să atragi un client și să gestionezi colaborarea cu el)

Pașii prin care te înscrii

Ai un brand dar mesajele tale nu ajung la publicul țintă?

Promovarea pe care o faci nu îți aduce rezultate suficient de bune?

Comunicarea ta online nu îți aduce engagement, lead-uri sau vânzări?

Îți lipsește inspirația când trebuie să pregătești texte de promovare?

Îți lipsesc structuri clare și eficiente pentru materialele de promovare?

Ești bun la scris și ai făcut primii pași în ale copywriting-ului dar continui să îți vinzi serviciile IEFTIN?

Cel mai probabil există mai multe motive care te împiedică să îți apreciezi serviciile tale la adevărata lor valoare: lipsa de încredere, sindromul impostorului sau lipsa unui mindset orientat spre abundență. Însă, principalul motiv pe care eu îl văd important, este lipsa unei AUDIENȚE.

Am întâlnit de-a lungul timpului atât copywriteri și experți foarte buni, despre care, însă, nimeni nu știa, cât și copywriteri la început de drum care știau să își aprecieze bine serviciile încă din primul an de activitate pentru că împărtășeau cu oamenii ceea ce fac.
Cine crezi că avea cel mai mult de câștigat?

Atunci când lucrezi la a-ți construi o audiență, automat îți construiești și un brand puternic, iar asta te ajută să ceri mai mult pentru serviciile tale, să câștigi mai multă încredere și să gândești activitatea ta ca o afacere.

Tu ești cel care îți scrii textele pentru promovarea brandului tău, dar simți că ele nu generează IMPACT sau CLIENȚI?

Dacă citești acest text, s-ar putea să ai frustrarea că deși textele tale sunt scrise bine, ele nu generează impactul și clienții doriți. Adică mesajul tău nu ajunge la publicul țintă pe cât ți-ai dori tu și îți consumi timpul în zadar.

Frustrarea e și mai mare atunci când știi că alți experți sau alte afaceri din nișa ta obțin clienți și vizibilitate mai ușor și pare că nu fac foarte mult efort pentru a reuși acest lucru. Și în acest caz, am întâlnit mulți coachi sau experți buni în nișa lor, care însă nu ajungeau să fie atât de cunoscuți.

În acest caz trebuie să știi că există o mare diferență între textele scrise frumos și textele scrise persuasiv, care au în spate o STRUCTURĂ și un SCOP. Primele în cele mai bun caz generează multe reacții, dar cam atât. În timp ce ultimele, chiar dacă nu generează reacții, generează REZULTATE.

Pasiunea pentru scris nu este suficientă cand vrei sa faci din scris o cale de a ajunge la potențialii clienți!

Dacă scrisul îți vine natural și îți promovezi afacerea sau ai început deja să scrii texte pentru clienți, trebuie să știi că faptul că scrii textele frumos, nu îți garantează faptul că vei obține și rezultate.

Valabil și invers: dacă nu ai o pasiune pentru scris și îți faci griji că acest lucru te poate împiedica să scrii texte persuasive, trebuie să știi că scrisul persuasiv sau copywriting-ul NU este despre inspirație, pe cât este despre STRUCTURĂ și PROCES.

Iar dacă îți dorești să trăiești din scris sau prin scris pe bune, iar clienții să te plătească pe merit, atunci trebuie să știi că NU ai nevoie de mai mulți clienți, cât ai nevoie să te NIȘEZI și să îți creezi o METODĂ proprie de lucru, despre care să comunici folosind MAGIA COPYWRITING-ului.

Oamenii te vor plăti mult mai bine pentru că ești specialist într-o anumită nișă sau pentru că ai dezvoltat o METODĂ proprie de lucru care a adus sau va aduce rezultate pentru clienți.

Cu alte cuvinte, clienții vor fi deschiși mai degrabă să cumpere metoda ta decât să îți cumpere serviciul sau produsul tău. Iar asta îți va permite să îți transformi activitatea ta ÎNTR-O AFACERE.

Din 24 septembrie vino să adăugăm o nouă definiție în dicționar - cea de COPYPRENOR!

COPYprenor pe de o parte este definiția unui om bun la scris care își construiește o afacere din copywriting. Pe de altă parte copyPRENOR e definiția oricărui antreprenor sau expert într-o altă nișă care își transformă afacerea folosind magia copywriting-ului.

Cu alte cuvinte, COPYPRENOR este etapa intermediară între a fi bun într-un anumit domeniu și a avea o afacere funcționabilă în acel domeniu în care activează. Cum? Prin a construi o AUDIENȚĂ și a scrie texte persuasive care să genereze CLIENȚI pe durata celor 9 săptămâni de mentorat.

Modulul 1
Branding & Storytelling / 24 septembrie - 30 septembrie
Află cum să scrii povestea și personalitatea brandului tău și să îți construiești o audiență.
Modulul 1
Modulul 2
Kitul cu instrumente / 1 octombrie -7 octombrie
Învață să transformi cuvintele clienților în vocea brandului tău prin a face research-ul ca la carte.
Modulul 2
Modulul 3
Procesul de research / 8 octombrie -14 octombrie
Învață să transformi cuvintele clienților în vocea brandului tău prin a face research-ul ca la carte.
Modulul 3
Modulul 4
Copywriting pentru pagini de conversie / 15 octombrie - 28 octombrie
Scrie pas cu pas o pagină de vânzare pentru produsul sau serviciul tău printr-o structură care a generat zeci de mii de euro vânzări.
Modulul 4
Modulul 5
Copywriting pentru generare de trafic / 29 octombrie - 4 noiembrie
Învață cum să generezi trafic pe pagina proaspăt scrisă prin postări, reclame, email-uri.
Modulul 5
Modulul 6
Nișă & Metodă / 5 noiembrie - 11 noiembrie
Află cum să te specializezi într-o anumită nișă și să vinzi METODA, nu serviciile sau produsele tale.
Modulul 6
Modulul 7
Productivitate / 12 noiembrie - 18 noiembrie
Descoperă cum să fi mai productiv și să faci din scris un obicei printr-o provocare de 18 zile.
Modulul 7
Modulul 8
Procesul de lucru cu clienții / 19 noiembrie - 25 noiembrie
Cum să atragi și să gestionezi relația cu un client PREMIUM
Modulul 8
Workshop Bonus
cu Florin Păsat / 26 noiembrie
Cum să îți construiești un MINDSET de învingător și să îți îndeplinești mai ușor obiectivele financiare
Workshop Bonus

Descoperă Programul de Mentorat - Copyprenor piesa lipsă din puzzle prin care vei reuși să îți vinzi serviciile sau produsele și să generezi clienți mai mulți

Sesiuni LIVE de Workshop

pe durata cărora primești informația teoretică necesară ca să o poți pune în practică imediat, dar și exemple ca să înțelegi mai bine fiecare concept.

Structuri de texte

pentru ca niciodată să nu mai simți că nu știi ce și cum să scrii.

Exerciții și teme

pentru acasă care te vor ajuta să înțelegi mai bine informațiile teoretice și prin care vei îmbunătăți considerabil felul de a scrie.

Feedback personalizat

pe fiecare material scris astfel încât să comunici cât mai clar și eficient cu clienții tăi.

Sesiuni LIVE de Q&A

pe durata cărora poți elimina toate nelămuririle pe care le ai legate atât de teorie cât și de practică.

Exerciții și teme

pentru acasă care te vor ajuta să înțelegi mai bine informațiile teoretice și prin care vei îmbunătăți considerabil felul de a scrie.

Ca să completăm și mai mult puzzle-ul…

BONUS: 2 Workshopuri cu invitați, foarte utile și de impact care te vor mobiliza, te vor face să renunți la anumite convingeri limitative și te vor ajuta să fi mai productiv.

”Un program care are ca bază experiența mea de COPYwriter și antrePRENOR în care îți arăt cum să vinzi prin text fără să simți că vinzi”

Numele meu este Ion Cataragă, sunt copywriter specializat în funneluri și lansări și fondator al brandului Magic Copywriting.

În ultimii 3 ani am dezvoltat împreună cu echipa mea o metodă de lansare care a generat peste 500 mii euro vânzări pentru autorii, experții sau coachii cu care am colaborat. În același timp am format peste 100 de coachi, experți, antreprenori sau copywriteri în Programele mele de Mentorat.

Însă, până a ajunge aici, trebuie să știi că niciodată nu mi-a plăcut să vând. Adică nu mi-a plăcut acel mod de vânzare direct, preluat de pe tărâmuri nordice, unde singurul mesaj care îți este transmis este ”dă-mi banii tăi”. Nu, eu mi-am dorit în primul rând să ofer valoare și în loc de bani să cer mai întâi atenția oamenilor pentru informațiile pe care le au de primit.

Așa am ajuns ”să vând fără să simt că vând” și să îmi construiesc o afacere din copywriting. De aceea în Programul COPYPRENOR înveți în primul rând cum să îți construiești un brand și să oferi valoare clienților săi și abia mai apoi îți vinzi (mult mai bine) serviciile sau produsele.

Pentru că oamenii nu cumpără produsul sau serviciul tău, ci cumpără soluții la provocările sau la dorințele lor.

Nu trebuie să mă crezi pe cuvânt: află ce spun despre COPYPRENOR participanții primei ediții

Probabil nu au plătit degeaba banii pe curs dacă au acceptat să îmi dea atâtea testimoniale video

PARTICIPĂ LA CEA DE-A DOUA EDIȚIE COPYPRENOR. DOAR 35 DE LOCURI DISPONIBILE!

Valoarea totală a tot ceea ce primești în Programul COPYPRENOR depășește suma de 1400 de euro. Totuși, tu nu trebuie să plătești atât. Nu trebuie să plătești nici măcar 1000 de euro, atât cât au menționat majoritatea participanților la prima ediție că ar merita Programul.

Pentru accesul în Program vei plăti 570 de euro  cu promisiunea că îți vei recupera această sumă pe durata celor 9 săptămâni de Program dacă aplici măcar 80% din informații, indiferent dacă ești copywriter sau dacă vrei să îți dezvolți propriul tău brand.

Pentru a confirma participarea, te invit să programezi o discuție la telefon. 

Cum vei reuși, la final de Program, să ai cel puțin un client generat prin exercițiile și tehnicile aplicate în timpul cursului.

Chiar dacă ai mai trecut prin cursuri de copywriting și la finalul lor nu ai simțit că a fost ceea ce trebuie pentru tine, în programul de Mentorat Copyprenor vei reuși să obții acel sentiment de încredere în ceea ce scrii și vei vedea că nu ești singură în tot acest proces de învățare și formare.

Vei putea și tu să treci, cu brio, prin această experiență, care te va duce de la “E ceva ce nu pot înțelege, nu-mi iese, nu reușesc să scriu!” la “Am înțeles ce înseamnă să scrii persuasiv și rezultatele deja au început să apară! Acum știu cum să construiesc mesajele așa încât să am texte cu impact și să generez vânzări!”

Câteva rezultate ale colegilor din prima ”generație”

Noura (copywriter) și-a ajutat un client să genereze 10000 de euro dintr-o singură campanie prin textele pentru pagini, email-uri, scripturi video sau reclame pe care le-a scris. Asta la fix un an distanță din momentul în care a decis să devină copywriter. Iar pe durata programului a atras un client care i-a plătit peste 500 de euro.

Noura Shaban

Diana (expert digital) și-a crescut cu 30% încasările și a generat 600 de euro încasări de la o singură clientă chiar pe durata cursului, iar la 3 luni distanță are încasări totale de 3000 de euro/lună. Și poate cel mai important, a trecut la etapa în care a adăugat comision pentru rezultat.

Diana Trascu

Mihaela (copywriter)  are curaj sa iasă în față și să spună ceea ce face, cu mândrie și încredere. Dincolo de asta, a scris deja pentru primii clienți și a generat peste 1000 de euro încasări/lună din copywriting, la 6 luni distanță. Acum are mult mai multă încredere în ea și gestionează cu succes două proiecte în paralel.

Mihaela Penel

Mara (servicii video) a atras atenția asupra profilului său și a vorbit cu mai mulți potențiali clienți decât în trecut. (cam triplu, ca și măsură). În consecință a reușit să atragă un client care să îi plătească 10000 de lei, în urma unei postări scrise pe durata cursului. La 6 luni distanță și-a crescut numărul de vânzări cu 45% și a crescut în vizibilitate cu 75%.

Mara Berescu

Luiza (coach&copywriter) a câștigat primii bani din audit de site-uri și a ajutat 3 antreprenoare să scrie super texte. A înțeles cum să facă research,- asta fiind a doua cea mai tare chestie cu care pleacă din curs. În plus, deși e coach și nu se poziționează pe zona copy/audit, a avut deja clienți pentru serviciile sale aplicând informațiile din curs care i-au plătit peste 3000 de lei.

Luiza Ștefan

Rodica (consultant) a reușit să atragă un prim client chiar pe durata Programului de Mentorat, care i-a plătit 3000 de lei și să scrie texte persuasive de impact.

Rodica Pop

Oxana (copywriter) a produs o structură de pagină de vânzare în 5 minute care a impresionat audiența deși înainte habar nu avea ce să spună într-o astfel de pagină. Acum are idei de seriale de emailuri și comunică activ cu audiența pe profilul ei. Și chiar a fost avansată la locul de muncă.

Oxana Ghenciu

Răspunsul meu la câteva dintre fricile pe care s-ar putea să le ai și tu înainte să te înscrii

Dacă îți e teamă ca nu vei găsi timp pentru teme sau pentru a te implica suficient
vreau să știi că atmosfera generată în jurul fiecărui modul te va determina să găsești timp chiar și noaptea, numai ca să ții pasul cu alți colegi. Și chiar îți va plăcea să faci asta. În plus, temele pentru acasă sunt gândite ca să te ajute să pui în practică informația chiar dacă participi pentru prima dată la un curs de copywriting.
Dacă îți e teamă că nu vei ține ritmul pentru că dorești să participi la mai multe cursuri
și nu știi cum se vor suprapune toate din punct de vedere financiar, sugestia mea este să te concentrezi pe un singur curs sau pe maxim două. Dacă alegi ca acest curs să fie COPYPRENOR, mă voi bucura să te am alături. Altfel, te aștept la următoarele ediții.
Dacă îți este teamă că nu vei face față pentru că ai prea puține cunoștințe sau prea puțină încredere în tine
atunci îți sugerez să începi prin a urmări sesiunile din Programul Gratuit. Dacă te descurci să pui în practică provocările din programul gratuit, îți garantez că te vei descurca și cu ceea ce facem în Programul COPYPRENOR, indiferent de nivelul la care te afli.
Dacă îți e teamă că nu vei primi nimic față de ceea ce deja știi despre copywriting
atunci vreau să știi că chiar dacă s-ar putea să mai fi făcut cursuri de copywriting, în COPYPRENOR punem accent pe PRACTICĂ pentru ca la finalul programului să te nișezi și să îți construiești o afacere folosind abilitățile tale de copywriting, indiferent dacă ești copywriter sau expert.
Dacă îți e teamă că acesta va fi încă un curs pe care îl plătești și nu ajungi să îl duci până la final
vreau să știi că acesta este principalul motiv pentru care vreau mai întâi să ne auzim la telefon și să confirm cu tine că îți asumi participarea, pentru că eu îți garantez că voi face tot ce ține de mine ca să te ajut să obții un client care să îți plătească minim suma investită în program, dar mai rămâne să faci și partea ta.
Dacă îți este teamă că acest curs nu este pentru tine și că vei da banii degeaba pentru că activezi într-o altă nișă
decât copywriting-ul, atunci lasă-mă să îți spun că principalul FOCUS pe durata programului va fi pe construirea unui brand care să atragă clienții ca un magnet prin text și prin dezvoltarea unei METODE. În plus, vei avea sentimentul că ai cumpărat de la un prieten, pentru că voi da jos încă de la început acea ”barieră de superioritate” ca să te ajut să reușești.
Dacă îți este teamă că prețul nu este afișat intenționat pentru ”a-l putea negocia” pe durata discuției la telefon
vreau să știi că prețul este același pentru toți cei care se înscriu în această perioadă. Pe durata discuției la telefon, vom confirma dacă programul este potrivit pentru tine, vom confirma dacă îți asumi să participi și eventual vom discuta despre modalitățile de plată.

Garanția mea pentru tine este că timpul investit în Copyprenor va fi, fără îndoială, cel mai bun timp “pierdut” din viața ta!

Copywritingul este 99% transpirație și

1% inspirație

Ca să obții rezultate nu este suficient să știi doar teorie, dar mai trebuie să pui în practică informațiile și să ieși din zona de confort ca să te afișezi public și să atragi clienți. În Programul COPYPRENOR vei găsi contextul potrivit care să te ajute să îți depășești limitele și să îți construiești un brand care atrage clienți pe pilot automat prin TEXT și STRATEGIE.

Acum ține de tine dacă continui să faci lucrurile dezorganizat, și uneori să îți meargă bine, alteori să îți meargă prost, sau dacă vii în Program și scrii texte și urmezi o strategie clară care să te aducă mai aproape de visul de a trăi DIN scris sau PRIN scris folosind magia copywriting-ului.

Dacă alegi opțiunea a doua, te aștept să programezi o sesiune 1 la 1 și să confirmi până joi, 22 septembrie unul dintre cele 35 de locuri disponibile în Program.

Formular de intenție pentru participarea la Programul ”Copyprenor”