Ediția a IV-a. 6 mai – 8 iulie
În sfârșit Un Program de Mentorat care îți va clarifica DIRECȚIA și METODA de lucru prin care vei reuși să îți promovezi, cu naturalețe, serviciile sau produsele PRIN text, pentru ca la final de curs, să poți încasa primii tăi bani din copywriting și să generezi mai mulți clienți.
Pe durata celor 9 săptămâni vei învăța atât COPYWRITING(tehnici prin care să convingi prin text un potențial client să cumpere) cât și ANTREPRENORIAT (cum să atragi un client și să gestionezi colaborarea cu el)
Completezi formularul de intenție
Revin cu un apel în decurs de 24 de ore
Pe durata discuției confirmăm dacă îți ASUMI participarea
În cazul în care confirmăm locul, faci plata până pe 19 Ianuarie
Începi experiența și devii COPYPRENOR în mai puțin de 9 săptămâni
Dacă ești bun la scris și ai făcut primii pași în ale copywriting-ului dar simți că este dificil să-ți găsești clienți, cel mai probabil cel mai probabil îți lipsește direcția, strategia și organizarea ce te împiedică astfel să-ți promovezi serviciile la adevărata valoare.
Iar dacă ai deja experiență în copywriting, dar continui să te vinzi IEFTIN, s-ar putea să comunici cu AUDIENȚA nepotrivită sau să-ți lipsească încrederea în tine și astfel să nu poți nu reuși să-ți apreciezi serviciile așa cum ar trebui să o faci.
Ca și-n cazul oamenilor buni la scris, posibil că și tu ai pornit într-o direcție greșită, iar acum, deși avansat, încă simți că puzzle-ul este incomplet și nu știi unde să găsești piesa lipsă.
Și dacă tu ești cel care îți scrii textele pentru promovarea brandului tău, dar simți că ele nu generează IMPACT sau CLIENȚI, s-ar putea să ai frustrarea că deși textele pe care le scrii sunt pe placul audienței tale, din păcate ele nu generează clienți și vânzări.
Dacă scrisul îți vine natural și îți promovezi afacerea sau ai început deja să scrii texte pentru clienți, trebuie să știi că dacă scrii textele frumos asta nu îți garantează că vei obține și rezultate.
Valabil și invers: dacă nu ai o pasiune pentru scris și îți faci griji că acest lucru te poate împiedica să scrii texte persuasive, trebuie să știi că scrisul persuasiv sau copywriting-ul NU este despre inspirație, pe cât este despre STRUCTURĂ și PROCES.
Iar dacă îți dorești să trăiești din scris sau prin scris pe bune, iar clienții să te plătească pe merit, atunci trebuie să știi că NU ai nevoie de mai mulți clienți, cât ai nevoie să te NIȘEZI și să dai o VOCE AUTENTICĂ brandului tău, despre care să comunici folosind MAGIA COPYWRITING-ului.
Mai mult decât atât, oamenii te vor plăti mult mai bine pentru că ești specialist într-o anumită nișă sau pentru că ai dezvoltat o METODĂ proprie de lucru care a adus sau va aduce rezultate pentru clienți.
Și dacă îmbini structura cu creativitatea și aplici informațiile primite la curs, în proporție de minim 80%, atunci textele tale nu vor fi doar frumoase ci vor genera REZULTATE atât pentru tine cât și pentru clienții.
COPYprenor pe de o parte este definiția unui om bun la scris care își construiește o afacere din copywriting. Pe de altă parte copyPRENOR e definiția oricărui antreprenor sau expert într-o altă nișă care își transformă afacerea folosind magia copywriting-ului.
Cu alte cuvinte, COPYPRENOR este etapa intermediară între a fi bun într-un anumit domeniu și a avea o afacere funcționabilă în acel domeniu în care activează. Cum? Prin a construi o AUDIENȚĂ și a scrie texte persuasive care să genereze CLIENȚI pe durata celor 9 săptămâni de mentorat.
pe durata cărora primești informația teoretică necesară ca să o poți pune în practică imediat, dar și exemple ca să înțelegi mai bine fiecare concept.
pentru ca niciodată să nu mai simți că nu știi ce și cum să scrii.
pentru acasă care te vor ajuta să înțelegi mai bine informațiile teoretice și prin care vei îmbunătăți considerabil felul de a scrie.
pe fiecare material scris astfel încât să comunici cât mai clar și eficient cu clienții tăi.
pe durata cărora poți elimina toate nelămuririle pe care le ai legate atât de teorie cât și de practică.
pentru acasă care te vor ajuta să înțelegi mai bine informațiile teoretice și prin care vei îmbunătăți considerabil felul de a scrie.
Numele meu este Ion Cataragă, sunt copywriter specializat în funneluri și lansări și fondator al brandului Magic Copywriting.
În ultimii 4 ani am dezvoltat împreună cu echipa mea o metodă de lansare care a generat peste 750 mii euro vânzări pentru autorii, experții sau coachii cu care am colaborat. În același timp am format peste 100 de coachi, experți, antreprenori sau copywriteri în Programele mele de Mentorat.
Însă, până a ajunge aici, trebuie să știi că niciodată nu mi-a plăcut să vând. Adică nu mi-a plăcut acel mod de vânzare direct, preluat de pe tărâmuri nordice, unde singurul mesaj care îți este transmis este ”dă-mi banii tăi”. Nu, eu mi-am dorit în primul rând să ofer valoare și în loc de bani să cer mai întâi atenția oamenilor pentru informațiile pe care le au de primit.
Așa am ajuns ”să vând fără să simt că vând” și să îmi construiesc o afacere din copywriting. De aceea în Programul COPYPRENOR înveți în primul rând cum să îți construiești un brand și să oferi valoare clienților săi și abia mai apoi îți vinzi (mult mai bine) serviciile sau produsele.
Pentru că oamenii nu cumpără produsul sau serviciul tău, ci cumpără soluții la provocările sau la dorințele lor.
Eu voi oferi strategia gratuit, cu condiția ca cel care mă contactează pentru servicii de copywriting, fie că e antreprenor, coach sau autor să lucreze cu un copywriter format de mine.
Vrei să mă ajuți să-mi îndeplinesc misiunea și îți dorești să fii și tu unul din cei 100 care vor genera cei 1000 de euro pentru cel puțin o lună?
Atunci singurul mod prin care poți fi parte din Comunitate este să te înscrii în Programul COPYPRENOR.
pentru generare de trafic sau pentru pagini de conversie
Valoarea totală a tot ceea ce primești în Programul COPYPRENOR depășește suma de 1400 de euro. Totuși, tu nu trebuie să plătești atât. Nu trebuie să plătești nici măcar 1000 de euro, atât cât au menționat majoritatea participanților la prima ediție că ar merita Programul.
Pentru accesul în Program vei plăti două tranșe a câte 1750 RON, sau o singură tranșă de 3200 RON cu promisiunea că îți vei recupera această sumă pe durata celor 9 săptămâni de Program dacă aplici măcar 80% din informații, indiferent dacă ești copywriter sau dacă vrei să îți dezvolți propriul tău brand.
Pentru a confirma participarea, te invit să programezi o discuție la telefon. Pe durata ei vom confirma dacă ceea ce facem în program este potrivit pentru tine, mai ales dacă vrei să faci o reconversie, ești expert într-o altă nișă sau ești antreprenor.
Pe durata Programului, dacă îți faci temele și pui în practică informațiile, vei participa automat la o tombolă unde săptămânal vei putea câștiga 8 sesiuni de consultanță pe partea de coaching + 8 sesiuni de consultanță pe partea de copywriting + MARELE PREMIU: voi extrage un câștigător care își recuperează 100% investiția în Program.
Chiar dacă ai mai trecut prin cursuri de copywriting și la finalul lor nu ai simțit că a fost ceea ce trebuie pentru tine, în programul de Mentorat Copyprenor vei reuși să obții acel sentiment de încredere în ceea ce scrii și vei vedea că nu ești singură în tot acest proces de învățare și formare.
Odată cu această experiență vei putea și tu să treci de la
“Am ceva noțiuni de marketing, dar nu știu cum să-mi prezint serviciile clar și limpede pe limba clientului meu” sau Lumea îmi spune că scriu bine, însă clienții sunt nemulțumiți de textele pe care le livrez. Nu știu să-mi organizez informațiile și să le transform în texte care să vândă.” la
“Am câștigat multe noțiuni clare, am o strategie și nu îmi este teama să targetez clienți. Cu ajutorul lui Ion, am căpătat încrederea că voi face treabă bună în copywriting și clienții vor fi satisfăcuți. ”
Denisa Dragoi (Strateg în marketing) a generat peste 8000 de lire încasări, pe perioada Programului, plus că a delegat anumite proiecte în altă parte, din lipsă de timp. A depășit obiectivul financiar al unui client în primele zile din campania de Black Friday, aplicând informații învățate la curs. Până la finalul cursului a atras alături de ea colaboratori pe măsură fapt ce a făcut-o să aibă agenda plină.
Raluca Angelescu (Copywriter) a generat 500 de euro încă din timpul cursului. Și-a schimbat mentalitatea, curajul pe care îl avea în trecut și care e foarte vizibil în acțiunile ei zilnice. Simte că s-a redescoperit și au descoperit-o și alții ce e îmbucurător și flatant.
Mihaela Penel (copywriter) și-a ieșit din zona de confort, a muncit constat la brandul ei, a început să fie remarcată și a generat clienți încă de dinainte să termine Programul. Acum generează încasări de mai bine de 1000 de euro și a început să delege clienți și celorlalți colegi din Program.
Martha Cinipă (coach parenting) a învățat să-ți promoveze eficient serviciile astfel că are mult mai multe sesiuni de coaching cu părinții decât înainte. Este prezentă în online, comunică cu audiența sa, se bucură de vizibilitate și cereri de la clienții săi.
Oana Biciușcă (copywriter și Instagram expert) – în urma programului, și-a descoperit pasiunea pentru funneluri și lansări, a avut primul client pe funnel, și-a îmbogățit portofoliul cu noi proiecte, care o scot din zona de confort. Mai mult de atât a lucrat să integreze o nouă persoană în echipa ei și să preia și mai multe proiecte.
Oana Damaschin (Copywriter) s-a înscris în Copyprenor într-un moment de deznădejde, într-un moment în care scria texte pentru clienții ei, dar acestea nu erau apreciate, deși ea deja făcuse un curs înainte. La finalul cursului a devenit copywriter cu acte-n regulă și a început să obțină clienți, iar serviciile de copywriting să-i fie apreciate și remunerate.
Alexandra Negrea (Copywriter) – Alexandra a participat la sesiunile din Programul Gratuit, a obținut primul client, apoi în COPYPRENOR a făcut reconversie profesională de la profesoară de limba română la copywriter pentru magazine online și a demonstrat că poți deveni copywriter cu acte în regulă, chiar dacă pornești de la zero.
Gabriela Chivu (Copywriter) – A făcut reconversia către copywriting la 50 de ani, în urma unei discuții cu fiica ei, care i-a reproșat că nu își trăiește viața din pasiune și a generat primul client chiar din rândul participanților în COPYPRENOR, după ce s-a remarcat la curs și și-a făcut temele bine.
Sorin (Bucătar Personal) la finalul cursului a avut 5 potențiali clienți care l-au contactat 100% în urma promovării pe Facebook, doar prin aplicarea strategiei de creștere a audienței învățate la curs. Odată cu programul a avut curaj să se lanseze ca expert bucătar personal și chiar el spune că acest curs nu a fost doar un curs de copywriting. A fost mult mai mult. A fost un proces de lansare a Serviciului de Bucătar Personal, a fost un proces de asumare ca Expert. La o lună de la finalizarea cursului, a avut și primii clienți care i-au plătit serviciile la adevărata lor valoare.
Valeria Grigoraș (Copywriter) – Chiar dacă a mai făcut un curs de copywriting și a lucrat cu branduri cunoscute, în urma Programului COPYPRENOR a reușit să se nișeze în email marketing și a atras un client pe termen lung.
Oana Maria Julean (Copywriter) – Deși a mai făcut un curs de copywriting, COPYPRENOR a ajutat-o să se nișeze și să se specializeze pe copywriting pentru coachi, autori, terapeuți care au nevoie să creeze o relație cu audiența lor.
Camelia Semidă Șchiop (Expert Digital și Copywriter) a obținut deja clienți pe partea de copywriting la agenția pe care o deține, a observat că aceștia vin cu mai mare ușurință pentru serviciile pe care le oferă și de asemenea primesc cereri de oferte mult mai dese ca înainte de Program.
Lora Dogaru (Terapeut Energetic) a reușit să obțină 400 de euro încasări încă din timpul Programului Gratuit pentru ca în Copyprenor să-ți mărească portofoliul de clienți cu încă 3 care i-au generat venituri.
Florentina Berlan (Terapeut Energetic Holistic) a atras atenția asupra profilului său și a vorbit cu mai mulți potențiali clienți decât în trecut. (cam triplu, ca și măsură). În consecință a reușit să atragă un client care să îi plătească 10000 de lei, în urma unei postări scrise pe durata cursului. La 6 luni distanță și-a crescut numărul de vânzări cu 45% și a crescut în vizibilitate cu 75%.
Mara Berescu (servicii video) a atras atenția asupra profilului său și a vorbit cu mai mulți potențiali clienți decât în trecut. (cam triplu, ca și măsură). În consecință a reușit să atragă un client care să îi plătească 10000 de lei, în urma unei postări scrise pe durata cursului. La 6 luni distanță și-a crescut numărul de vânzări cu 45% și a crescut în vizibilitate cu 75%.
Iulian Anton (proprietar 146 I love Coffee, Hermanstadt) a învățat să se promoveze prin texte persuasive, folosind tehnicile și structurile învățate la curs, și-a scris și textul pentru site-ul afacerii sale, se bucură de o vizibilitate mai mare și de clienți mai mulți la cafenea, care îi apreciază produsele și serviciile și îl recomandă mai departe.
Ca să obții rezultate nu este suficient să știi doar teorie, dar mai trebuie să pui în practică informațiile și să ieși din zona de confort ca să te afișezi public și să atragi clienți. În Programul COPYPRENOR vei găsi contextul potrivit care să te ajute să îți depășești limitele și să îți construiești un brand care atrage clienți pe pilot automat prin TEXT și STRATEGIE.
Și odată cu aplicarea a ceea ce vei învăța la curs, nu numai că vei câștiga clienți și vei fi plătit pentru serviciile tale, dar vei și construi o fundație solidă a brandului tău, greu de dărâmat, oricând, oricum.
Acum ține de tine dacă continui să faci lucrurile dezorganizat, și uneori să îți meargă bine, alteori să îți meargă prost, sau dacă vii în Program și scrii texte și urmezi o strategie clară care să te aducă mai aproape de visul de a trăi DIN scris sau PRIN scris folosind magia copywriting-ului.
Dacă alegi opțiunea a doua, te aștept să programezi o sesiune 1 la 1 și să confirmi până joi, 19 Ianuarie unul dintre cele 50 de locuri disponibile în Program.