În ultimii 2 ani am ajutat peste 100 de experți, autori, coachi sau copywriteri să trăiască din scris pe bune folosind magia copywriting-ului

Program de Mentorat în Copywriting cu Ion Cataragă

COPYPRENOR

Ediția a III-a. 21 Ianuarie – 29 Martie

În sfârșit Un Program de Mentorat care îți va clarifica DIRECȚIA și METODA de lucru prin care vei reuși să îți promovezi, cu naturalețe, serviciile sau produsele PRIN text, pentru ca la final de curs, să poți încasa primii tăi bani din copywriting și să generezi mai mulți clienți.

Pe durata celor 9 săptămâni vei învăța atât COPYWRITING(tehnici prin care să convingi prin text un potențial client să cumpere) cât și ANTREPRENORIAT (cum să atragi un client și să gestionezi colaborarea cu el)

Pașii prin care te înscrii

Completezi formularul de intenție

Revin cu un apel în decurs de 24 de ore

Pe durata discuției confirmăm dacă îți ASUMI participarea

În cazul în care confirmăm locul, faci plata până pe 19 Ianuarie

Începi experiența și devii COPYPRENOR în mai puțin de 9 săptămâni

Ești bun la scris, însă continui să îți vinzi serviciile IEFTIN? Textele tale sunt frumoase însă nu generează IMPACT sau CLIENȚI?

Dacă ești bun la scris și ai făcut primii pași în ale copywriting-ului dar simți că este dificil să-ți găsești clienți, cel mai probabil cel mai probabil îți lipsește direcția, strategia și organizarea ce te împiedică astfel să-ți promovezi serviciile la adevărata valoare.

Iar dacă ai deja experiență în copywriting, dar continui să te vinzi IEFTIN, s-ar putea să comunici cu AUDIENȚA nepotrivită sau să-ți lipsească încrederea în tine și astfel să nu poți nu reuși să-ți apreciezi serviciile așa cum ar trebui să o faci.

Ca și-n cazul oamenilor buni la scris, posibil că și tu ai pornit într-o direcție greșită, iar acum, deși avansat, încă simți că puzzle-ul este incomplet și nu știi unde să găsești piesa lipsă.

Și dacă tu ești cel care îți scrii textele pentru promovarea brandului tău, dar simți că ele nu generează IMPACT sau CLIENȚI, s-ar putea să ai frustrarea că deși textele pe care le scrii sunt pe placul audienței tale, din păcate ele nu generează clienți și vânzări.

Pasiunea pentru scris nu este suficientă când vrei să faci din scris o cale de a ajunge la potențialii clienți!

Dacă scrisul îți vine natural și îți promovezi afacerea sau ai început deja să scrii texte pentru clienți, trebuie să știi că dacă scrii textele frumos asta nu îți garantează că vei obține și rezultate. 

Valabil și invers: dacă nu ai o pasiune pentru scris și îți faci griji că acest lucru te poate împiedica să scrii texte persuasive, trebuie să știi că scrisul persuasiv sau copywriting-ul NU este despre inspirație, pe cât este despre STRUCTURĂ și PROCES.

Iar dacă îți dorești să trăiești din scris sau prin scris pe bune, iar clienții să te plătească pe merit, atunci trebuie să știi că NU ai nevoie de mai mulți clienți, cât ai nevoie să te NIȘEZI și să dai o VOCE AUTENTICĂ brandului tău, despre care să comunici folosind MAGIA COPYWRITING-ului.

Mai mult decât atât, oamenii te vor plăti mult mai bine pentru că ești specialist într-o anumită nișă sau pentru că ai dezvoltat o METODĂ proprie de lucru care a adus sau va aduce rezultate pentru clienți.

Și dacă îmbini structura cu creativitatea și aplici informațiile primite la curs, în proporție de minim 80%, atunci textele tale nu vor fi doar frumoase ci vor genera REZULTATE atât pentru tine cât și pentru clienții.

COPYPRENOR - mai mult decât un curs de copywriting!

COPYprenor pe de o parte este definiția unui om bun la scris care își construiește o afacere din copywriting. Pe de altă parte copyPRENOR e definiția oricărui antreprenor sau expert într-o altă nișă care își transformă afacerea folosind magia copywriting-ului.

Cu alte cuvinte, COPYPRENOR este etapa intermediară între a fi bun într-un anumit domeniu și a avea o afacere funcționabilă în acel domeniu în care activează. Cum? Prin a construi o AUDIENȚĂ și a scrie texte persuasive care să genereze CLIENȚI pe durata celor 9 săptămâni de mentorat.

Modulul 1
Branding & Storytelling / 21 - 28 ianuarie
Află cum să scrii povestea și personalitatea brandului tău și să îți construiești o audiență.
Modulul 1
Modulul 2
Kitul cu instrumente / 28 ianuarie - 4 februarie
Învață să transformi cuvintele clienților în vocea brandului tău prin a face research-ul ca la carte.
Modulul 2
Modulul 3
Procesul de research / 4-11 februarie
Învață să transformi cuvintele clienților în vocea brandului tău prin a face research-ul ca la carte.
Modulul 3
Modulul 4
Copywriting pentru pagini de conversie / 11 - 25 februarie
Scrie pas cu pas o pagină de vânzare pentru produsul sau serviciul tău printr-o structură care a generat zeci de mii de euro vânzări.
Modulul 4
Modulul 5
Copywriting pentru generare de trafic / 25 februarie - 4 martie
Învață cum să generezi trafic pe pagina proaspăt scrisă prin postări, reclame, email-uri.
Modulul 5
Modulul 6
Nișă & Metodă / 4 - 11 martie
Află cum să te specializezi într-o anumită nișă și să vinzi METODA, nu serviciile sau produsele tale.
Modulul 6
Modulul 7
Productivitate / 11 - 18 martie
Descoperă cum să fi mai productiv și să faci din scris un obicei printr-o provocare de 18 zile.
Modulul 7
Modulul 8
Procesul de lucru cu clienții / 18-25 martie
Cum să atragi și să gestionezi relația cu un client PREMIUM
Modulul 8
Workshop Bonus
cu Florin Păsat / 29 martie
Cum să îți construiești un MINDSET de învingător și să îți îndeplinești mai ușor obiectivele financiare
Workshop Bonus

Descoperă Programul de Mentorat - Copyprenor piesa lipsă din puzzle prin care vei reuși să îți vinzi serviciile sau produsele și să generezi clienți mai mulți

Sesiuni LIVE de Workshop

pe durata cărora primești informația teoretică necesară ca să o poți pune în practică imediat, dar și exemple ca să înțelegi mai bine fiecare concept.

Structuri de texte

pentru ca niciodată să nu mai simți că nu știi ce și cum să scrii.

Exerciții și teme

pentru acasă care te vor ajuta să înțelegi mai bine informațiile teoretice și prin care vei îmbunătăți considerabil felul de a scrie.

Feedback personalizat

pe fiecare material scris astfel încât să comunici cât mai clar și eficient cu clienții tăi.

Sesiuni LIVE de Q&A

pe durata cărora poți elimina toate nelămuririle pe care le ai legate atât de teorie cât și de practică.

Exerciții și teme

pentru acasă care te vor ajuta să înțelegi mai bine informațiile teoretice și prin care vei îmbunătăți considerabil felul de a scrie.

Voi fi călăuza ta, te voi îndruma spre reușită, succes și încredere în tine! Iar ca să completăm și mai mult puzzle-ul…

BONUS: 2 Workshopuri cu invitați, foarte utile și de impact care te vor mobiliza, te vor face să renunți la anumite convingeri limitative și te vor ajuta să fi mai productiv.

”Un program care are ca bază experiența mea de COPYwriter și antrePRENOR în care îți arăt cum să vinzi prin text fără să simți că vinzi”

Numele meu este Ion Cataragă, sunt copywriter specializat în funneluri și lansări și fondator al brandului Magic Copywriting. 

În ultimii 4 ani am dezvoltat împreună cu echipa mea o metodă de lansare care a generat peste 750 mii euro vânzări pentru autorii, experții sau coachii cu care am colaborat. În același timp am format peste 100 de coachi, experți, antreprenori sau copywriteri în Programele mele de Mentorat.

Însă, până a ajunge aici, trebuie să știi că niciodată nu mi-a plăcut să vând. Adică nu mi-a plăcut acel mod de vânzare direct, preluat de pe tărâmuri nordice, unde singurul mesaj care îți este transmis este ”dă-mi banii tăi”. Nu, eu mi-am dorit în primul rând să ofer valoare și în loc de bani să cer mai întâi atenția oamenilor pentru informațiile pe care le au de primit.

Așa am ajuns ”să vând fără să simt că vând” și să îmi construiesc o afacere din copywriting. De aceea în Programul COPYPRENOR înveți în primul rând cum să îți construiești un brand și să oferi valoare clienților săi și abia mai apoi îți vinzi (mult mai bine) serviciile sau produsele. 

Pentru că oamenii nu cumpără produsul sau serviciul tău, ci cumpără soluții la provocările sau la dorințele lor.

Misiunea mea pentru 2023 este să ajut 100 de oameni buni la scris din Comunitate să trăiască DIN SCRIS sau PRIN SCRIS pe bune, prin a genera o sumă de minimum 1000 de euro - cel puțin o lună din cele 12.

Eu voi oferi strategia gratuit, cu condiția ca cel care mă contactează pentru servicii de copywriting, fie că e antreprenor, coach sau autor să lucreze cu un copywriter format de mine.

Vrei să mă ajuți să-mi îndeplinesc misiunea și îți dorești să fii și tu unul din cei 100 care vor genera cei 1000 de euro pentru cel puțin o lună?

Atunci singurul mod prin care poți fi parte din Comunitate este să te înscrii în Programul COPYPRENOR.

Nu trebuie să mă crezi pe cuvânt: află ce spun despre COPYPRENOR participanții ultimei ediții

Probabil nu au plătit degeaba banii pe curs dacă au acceptat să îmi dea atâtea testimoniale video

Participă la cea de-a treia ediție COPYPRENOR. Doar 50 de locuri disponibile!

Valoarea totală a tot ceea ce primești în Programul COPYPRENOR depășește suma de 1400 de euro. Totuși, tu nu trebuie să plătești atât. Nu trebuie să plătești nici măcar 1000 de euro, atât cât au menționat majoritatea participanților la prima ediție că ar merita Programul.

Pentru accesul în Program vei plăti 3000 RON integral sau două tranșe a câte 1650 RON, cu promisiunea că îți vei recupera această sumă pe durata celor 9 săptămâni de Program dacă aplici măcar 80% din informații, indiferent dacă ești copywriter sau dacă vrei să îți dezvolți propriul tău brand.

Pentru a confirma participarea, te invit să programezi o discuție la telefon. Pe durata ei vom confirma dacă ceea ce facem în program este potrivit pentru tine, mai ales dacă ești expert într-o altă nișă sau antreprenor. Dar mai ales, vom confirma dacă îți ASUMI participarea pentru că rezultatele pe care le obții tu sunt imaginea mea și a Programului.

Și asta nu e tot:

Pe durata Programului, dacă îți faci temele și pui în practică informațiile, vei participa automat la o tombolă unde săptămânal vei putea câștiga 8 sesiuni de consultanță pe partea de coaching + 8 sesiuni de consultanță pe partea de copywriting + MARELE PREMIU: voi extrage un câștigător care își recuperează 100% investiția în Program.

Acest Program e potrivit mai ales pentru următoarele categorii de oameni buni la scris

Cum vei reuși, la final de Program, să ai cel puțin un client generat prin exercițiile și tehnicile aplicate în timpul cursului.

Chiar dacă ai mai trecut prin cursuri de copywriting și la finalul lor nu ai simțit că a fost ceea ce trebuie pentru tine, în programul de Mentorat Copyprenor vei reuși să obții acel sentiment de încredere în ceea ce scrii și vei vedea că nu ești singură în tot acest proces de învățare și formare.
Odată cu această experiență vei putea și tu să treci de la

Am ceva noțiuni de marketing, dar nu știu cum să-mi prezint serviciile clar și limpede pe limba clientului meusau Lumea îmi spune că scriu bine, însă clienții sunt nemulțumiți de textele pe care le livrez. Nu știu să-mi organizez informațiile și să le transform în texte care să vândă.” la

Am câștigat multe noțiuni clare, am o strategie și nu îmi este teama să targetez clienți. Cu ajutorul lui Ion, am căpătat încrederea că voi face treabă bună în copywriting și clienții vor fi satisfăcuți. 

Câteva rezultate ale colegilor din primele ”generații”

Denisa Dragoi (Strateg în marketing) a generat peste 8000 de lire încasări, pe perioada Programului, plus că a delegat anumite proiecte în altă parte, din lipsă de timp. A depășit obiectivul financiar al unui client în primele zile din campania de Black Friday, aplicând informații învățate la curs. Până la finalul cursului a atras alături de ea colaboratori pe măsură fapt ce a făcut-o să aibă agenda plină.

Denisa Dragoi, strateg în marketing

Raluca Angelescu (Copywriter)  a generat 500 de euro încă din timpul cursului. Și-a schimbat mentalitatea, curajul pe care îl avea în trecut și care e foarte vizibil în acțiunile ei zilnice. Simte că s-a redescoperit și au descoperit-o și alții ce e îmbucurător și flatant.

Raluca Angelescu, copywriter

Mihaela Penel (copywriter) și-a ieșit din zona de confort, a muncit constat la brandul ei, a început să fie remarcată și a generat clienți încă de dinainte să termine Programul. Acum generează încasări de mai bine de 1000 de euro și a început să delege clienți și celorlalți colegi din Program.

Mihaela Penel, copywriter

Martha Cinipă (coach parenting) a învățat să-ți promoveze eficient serviciile astfel că are mult mai multe sesiuni de coaching cu părinții decât înainte. Este prezentă în online, comunică cu audiența sa, se bucură de vizibilitate și cereri de la clienții săi.

Mihaela Penel, coach în parenting

Oana Biciușcă (copywriter și Instagram expert) – în urma programului, și-a descoperit pasiunea pentru funneluri și lansări, a avut primul client pe funnel, și-a îmbogățit portofoliul cu noi proiecte, care o scot din zona de confort. Mai mult de atât a lucrat să integreze o nouă persoană în echipa ei și să preia și mai multe proiecte.

Oana Biciușcă, copywriter

Oana Damaschin (Copywriter) s-a înscris în Copyprenor într-un moment de deznădejde, într-un moment în care scria texte pentru clienții ei, dar acestea nu erau apreciate, deși ea deja făcuse un curs înainte. La finalul cursului a devenit copywriter cu acte-n regulă și a început să obțină clienți, iar serviciile de copywriting să-i fie apreciate și remunerate.

Oana Damaschin, copywriter

Alexandra Negrea (Copywriter) – Alexandra a participat la sesiunile din Programul Gratuit, a obținut primul client, apoi în COPYPRENOR a făcut reconversie profesională de la profesoară de limba română la copywriter pentru magazine online și a demonstrat că poți deveni copywriter cu acte în regulă, chiar dacă pornești de la zero.

Alexandra Negrea, copywriter

Gabriela Chivu (Copywriter) – A făcut reconversia către copywriting la 50 de ani, în urma unei discuții cu fiica ei, care i-a reproșat că nu își trăiește viața din pasiune și a generat primul client chiar din rândul participanților în COPYPRENOR, după ce s-a remarcat la curs și și-a făcut temele bine.

Gabriela Chivu, copywriter

Sorin (Bucătar Personal) la finalul cursului a avut 5 potențiali clienți care l-au contactat 100% în urma promovării pe Facebook, doar prin aplicarea strategiei de creștere a audienței învățate la curs. Odată cu programul a avut curaj să se lanseze ca expert bucătar personal și chiar el spune că acest curs nu a fost doar un curs de copywriting. A fost mult mai mult. A fost un proces de lansare a Serviciului de Bucătar Personal, a fost un proces de asumare ca Expert. La o lună de la finalizarea cursului, a avut și primii clienți care i-au plătit serviciile la adevărata lor valoare.

Sorin Haiduc, bucătar personal

Valeria Grigoraș (Copywriter) – Chiar dacă a mai făcut un curs de copywriting și a lucrat cu branduri cunoscute, în urma Programului COPYPRENOR a reușit să se nișeze în email marketing și a atras un client pe termen lung.

Valeria Grigoraș, copywriter

Oana Maria Julean (Copywriter) – Deși a mai făcut un curs de copywriting, COPYPRENOR a ajutat-o să se nișeze și să se specializeze pe copywriting pentru coachi, autori, terapeuți care au nevoie să creeze o relație cu audiența lor.

Oana Maria Julean, copywriter

Camelia Semidă Șchiop (Expert Digital și Copywriter) a obținut deja clienți pe partea de copywriting la agenția pe care o deține, a observat că aceștia vin cu mai mare ușurință pentru serviciile pe care le oferă și de asemenea primesc cereri de oferte mult mai dese ca înainte de Program.

Camelia Semida, expert Facebook Ads & copywriter

Lora Dogaru (Terapeut Energetic) a reușit să obțină 400 de euro încasări încă din timpul Programului Gratuit pentru ca în Copyprenor să-ți mărească portofoliul de clienți cu încă 3 care i-au generat venituri.

Lora Dogaru, coach

Florentina Berlan (Terapeut Energetic Holistic) a atras atenția asupra profilului său și a vorbit cu mai mulți potențiali clienți decât în trecut. (cam triplu, ca și măsură). În consecință a reușit să atragă un client care să îi plătească 10000 de lei, în urma unei postări scrise pe durata cursului. La 6 luni distanță și-a crescut numărul de vânzări cu 45% și a crescut în vizibilitate cu 75%.

Florentina Berlan, terapeut

Mara Berescu (servicii video) a atras atenția asupra profilului său și a vorbit cu mai mulți potențiali clienți decât în trecut. (cam triplu, ca și măsură). În consecință a reușit să atragă un client care să îi plătească 10000 de lei, în urma unei postări scrise pe durata cursului. La 6 luni distanță și-a crescut numărul de vânzări cu 45% și a crescut în vizibilitate cu 75%.

Mara Berescu, servicii video

Iulian Anton (proprietar 146 I love Coffee, Hermanstadt) a învățat să se promoveze prin texte persuasive, folosind tehnicile și structurile învățate la curs, și-a scris și textul pentru site-ul afacerii sale, se bucură de o vizibilitate mai mare și de clienți mai mulți la cafenea, care îi apreciază produsele și serviciile și îl recomandă mai departe.

Iulian Anton, proprietar cafenea

Răspunsul meu la câteva dintre fricile pe care s-ar putea să le ai și tu înainte să te înscrii

Dacă îți e teamă că nu vei reuși să-ți recuperezi investiția făcută la curs
vreau să știi că acest lucru depinde de implicarea ta. După 2 ediții deja finalizate din Programul de Mentorat, dovezile arată că cei ce au făcut minim 80% din provocările primite la curs au generat venituri și clienți încă înainte de a-l finaliza. Unii dintre ei au reușit să-și recupereze investiția încă din timpul Programului, alții chiar în prima luna după terminarea lui. După cum spune și DENISA: “Promisiunea este realistă dar doar DACĂ PUI ÎN APLICARE! Dacă spui că faci asta, dar nu te implici activ și pui în aplicare câteva dintre sfaturi, o să faci doar câțiva bani. Eu sunt dovada vie că promisiunea stă în picioare.”
Dacă îți e teamă ca nu vei găsi timp pentru teme sau pentru a te implica suficient
vreau să știi că atmosfera generată în jurul fiecărui modul te va determina să găsești timp chiar și noaptea, numai ca să ții pasul cu alți colegi. Și chiar îți va plăcea să faci asta. În plus, temele pentru acasă sunt gândite ca să te ajute să pui în practică informația chiar dacă participi pentru prima dată la un curs de copywriting.
Dacă îți e teamă că nu vei ține ritmul pentru că dorești să participi la mai multe cursuri
și nu știi cum se vor suprapune toate din punct de vedere financiar, sugestia mea este să te concentrezi pe un singur curs sau pe maxim două. Dacă alegi ca acest curs să fie COPYPRENOR, mă voi bucura să te am alături. Altfel, te aștept la următoarele ediții.
Dacă îți este teamă că nu vei face față pentru că ai prea puține cunoștințe sau prea puțină încredere în tine
atunci îți sugerez să începi prin a urmări sesiunile din Programul Gratuit. Dacă te descurci să pui în practică provocările din programul gratuit, îți garantez că te vei descurca și cu ceea ce facem în Programul COPYPRENOR, indiferent de nivelul la care te afli.
Dacă îți e teamă că nu vei primi nimic față de ceea ce deja știi despre copywriting
atunci vreau să știi că chiar dacă s-ar putea să mai fi făcut cursuri de copywriting, în COPYPRENOR punem accent pe PRACTICĂ pentru ca la finalul programului să te nișezi și să îți construiești o afacere folosind abilitățile tale de copywriting, indiferent dacă ești copywriter sau expert. Oana, absolventă a unui curs de copywriting s-a înscris în Program, fără a avea o direcție și claritate și fără a avea niciun client înainte. După Program, nu numai că a prins mai multă încredere în ea dar s-a și nișat și a generat primii clienți.
Dacă îți e teamă că acesta va fi încă un curs pe care îl plătești și nu ajungi să îl duci până la final
vreau să știi că acesta este principalul motiv pentru care vreau mai întâi să ne auzim la telefon și să confirm cu tine că îți asumi participarea, pentru că eu îți garantez că voi face tot ce ține de mine ca să te ajut să obții un client care să îți plătească minim suma investită în program, dar mai rămâne să faci și partea ta.
Dacă îți este teamă că acest curs nu este pentru tine și că vei da banii degeaba pentru că activezi într-o altă nișă
decât copywriting-ul, atunci lasă-mă să îți spun că principalul FOCUS pe durata programului va fi pe construirea unui brand care să atragă clienții ca un magnet prin text și prin dezvoltarea unei METODE. În plus, vei avea sentimentul că ai cumpărat de la un prieten, pentru că voi da jos încă de la început acea ”barieră de superioritate” ca să te ajut să reușești.
Dacă îți este teamă că prețul nu este afișat intenționat pentru ”a-l putea negocia” pe durata discuției la telefon
vreau să știi că prețul este același pentru toți cei care se înscriu în această perioadă. Pe durata discuției la telefon, vom confirma dacă programul este potrivit pentru tine, vom confirma dacă îți asumi să participi și eventual vom discuta despre modalitățile de plată.

Garanția mea pentru tine este că timpul investit în Copyprenor va fi, fără îndoială, cel mai bun timp “pierdut” din viața ta!

Copywritingul este 99% transpirație și

1% inspirație…

Ca să obții rezultate nu este suficient să știi doar teorie, dar mai trebuie să pui în practică informațiile și să ieși din zona de confort ca să te afișezi public și să atragi clienți. În Programul COPYPRENOR vei găsi contextul potrivit care să te ajute să îți depășești limitele și să îți construiești un brand care atrage clienți pe pilot automat prin TEXT și STRATEGIE.

 

Și odată cu aplicarea a ceea ce vei învăța la curs, nu numai că vei câștiga clienți și vei fi plătit pentru serviciile tale, dar vei și construi o fundație solidă a brandului tău, greu de dărâmat, oricând, oricum.

Acum ține de tine dacă continui să faci lucrurile dezorganizat, și uneori să îți meargă bine, alteori să îți meargă prost, sau dacă vii în Program și scrii texte și urmezi o strategie clară care să te aducă mai aproape de visul de a trăi DIN scris sau PRIN scris folosind magia copywriting-ului.

Dacă alegi opțiunea a doua, te aștept să programezi o sesiune 1 la 1 și să confirmi până joi, 19 Ianuarie unul dintre cele 50 de locuri disponibile în Program.

Formular de intenție pentru participarea la Programul ”Copyprenor”