Miercuri, 26 aprilie, ora 19.00 LIVE pe Zoom. 100 de locuri disponibile.
Ți se pare că tot ceea ce vrei să transmiți prin text, pierde din autenticitate și emoție și nu reușești să ai un flux constant de clienți și vânzări satisfăcătoare?
Mai mult decât atât, îți lipsește o strategie adecvată promovării pentru domeniul tău de activitate, scrii total haotic, parcă ai două mâini stângi, astfel esența mesajului se pierde și tot efortul tău de a te face vizibil este degeaba.
Sau, invers, scrii bine, persuasiv, dar îți lipsește audiența și nu ai o strategie de promovare.
Dacă nu ai deja o strategie pentru a genera clienți, doar în lunile aprilie și mai poți să mai faci ceva pentru a recupera timpul pierdut. Odată ce începe vara, va fi prea târziu!
Știi că așa ar putea arăta lucrurile și pentru tine?
Acționează și înscrie-te la workshop și află cum să-ți gândești strategia, pentru că a doua jumătate a anului să fie despre încredere în tine că mesajele tale ajung la audiența potrivită și încredere că îți construiești strategia de promovare potrivită afacerii tale iar luna septembrie să fie un start bun pentru ultima sută de metri a anului, cu clienții și vizibilitatea pe care ți le dorești.
Căci, este foarte important să știi cum să te faci văzut și auzit chiar și când e gălăgie sau când algoritmul rețelelor sociale e dat peste cap aproape zilnic și ce merge azi, nu mai merge mâine.
Cred cu tărie că un text scris persuasiv, pus în valoare printr-o strategie care să ajungă la audiența potrivită e tot ce ai nevoie pentru ca cea de-a doua jumătate a anului 2023 să fie una de succes, cu vânzări pe măsură, fie că ești copywriter, expert digital, coach, autor sau antreprenor.
Cum te poți folosi de toate aceste unelte împreună, ca să faci un pas în față în promovarea ta și să-ți crești vizibilitatea, afli doar dacă participi miercuri, 29 aprilie, de la ora 19:00 la workshopul “Clienți prin scris!”
Vei afla cum să generezi clienți prin scris în mod organic, abordând la rece, sau prin a crea un material gratuit, a construi o listă, a te poziționa diferit și a comunica ACTIV cu lista ta.
Dacă vrei să obții rezultate pe termen scurt, îți voi oferi câteva tehnici practice, parte dintr-un Program pe care l-am numit ”Conversii la Cafea” ca să obții rezultate imediate în poziționarea serviciilor tale, sau a brandului pe care vrei să îl construiești.
În funcție de nișa în care activezi, rezultatele depind foarte mult și de context. Sau există anumite acțiuni pe care le faci în perioada activă a anului, și cu totul altele pe care e bine să le faci în perioada mai puțin activă, cum e perioada de vară și de concedii, de exemplu.